با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
بازاریابی ورزشی
مدل سازی کسب و کار صنعت ورزش های الکترونیک در ایران

رقیه سرلاب؛ زهرا علیپور نادینلوئی

دوره 11، شماره 4 ، خرداد 1402، ، صفحه 1-14

https://doi.org/10.30473/arsm.2023.61268.3583

چکیده
  صنعت ورزش‌های الکترونیک در ایران به عنوان یک کسب و کار پتانسیل لازم برای توسعه و درآمدزایی را دارا می‌باشد. لذا، پرداختن به این موضوع از حوزه صنعت ورزش بسیار لازم و ضروری است. روش تحقیق حاضر به لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش‌شناسی از نوع آمیخته (کیفی- کمی) می‌باشد. جامعه آماری شامل متخصصان و فعالان حوزه بازی‌های رایانه‌ای، گیمرها، ...  بیشتر